Pulur Mahallesi Atatürk Caddesi No:74 Bayramlar Apartmanı Kat:1 No:1 - Sivas / TÜRKİYE
Günümüzde başta ülkenin sonra da dünyanın farklı noktalarına birçok ulaşım çeşidi vardır. Bunların başında havayolu ulaşımı gelmektedir. İnternet üzerinden mobil bilet satışı yapılabildiği gibi, çeşitli acentelerden telefonla arayarak da yapılabilmektedir. Acenteler çağrı merkezleri vasıtasıyla uçak bileti telefon üzerinden alınabilmektedir. Artık havayolları telefon numarası internet üzerinden de kontrol edilmektedir. Uçak bileti almak isteyen müşteri ve acente farklı şehirlerdeyse telefon kanalıyla bilet almak zamandan tasarruf sağlar.
Uçak Bileti Telefon İle Nasıl Alınır?
Uçak bileti satın almak isteyen kişiler havayolları telefon numarası hattını bilet almak için arayabilirler. Görüşmede müşteri temsilcisine bağlanarak yapmak istenilen işlem anlatılmalıdır. Müşteri temsilcisine gidilmek istenen yer, saat ve tarih bilgileri iletilir. Temsilci de bu bilgilere istinaden kişi için uygun uçuşları kendisine iletir. Bilet almak isteyen kişi çağrı esnasında isterse rezervasyon yaptırabilir isterse de direkt satış işlemi yapabilir. Firma yetkilisine isim - soy isim, telefon numarası, kimlik numarası gibi bazı kişisel bilgiler verilir. Kredi kartı bilgilerini tuşlamak için tuşlama sistemine yönlendirilir. Çağrı merkezlerinde gizlilik ve güvenilirlik esastır ama müşterilerin yine de işlemlerde dikkatli olması gerekir.
Telefon ile Uçak Bileti Alırken Nelere Dikkat Edilmelidir?
1- Acente Güvenilirliği
İlk olarak ilgili havayolları telefon numarası aranmadan önce, acentenin internet sitesi hakkında şikayet olup olmadığına bakmak gerekir.
2- Bilgilerin Doğru Yazılması
İsim soy isim kimlik numarası telefon numarası e-posta gibi bilgilerin doğru yazılması son derce önemlidir. E-posta veya telefon numarası gibi bilgiler hatalı yazıldığında olası bir rötar veya iptal sefer durumunda kişi bu bilgilere ulaşamayabilir.
3- Müşteri Temsilcisinin Yaklaşımı
Temsilcinin konuya olan hakimiyeti, nezaketli ve kibar davranması son derece önemlidir.
4- Genel Masraflar
Temsilci tarafından iletilen komisyon oranlarına ve hizmet bedeline dikkat edilmelidir. Çünkü yolculuk konforunun sağlanmasında, uygun fiyatlı ve güvenilir uçak bileti temininde çağrı merkezi yetkilisinin etkisi büyüktür.
Çağrı Merkezlerinden Hangi Hizmetleri Alabiliriz?
Telefon kanalıyla aranan çağrı merkezinden çeşitli işlemler yaptırılabilir. İşlemlerin başında bilet rezervasyonu gelmektedir. Ardından biletlerin satın alınması, fiyat sorgulaması, değişiklik veya iptal sefer işlemleri, koltuk seçimi gibi. Ayrıca boyunca uçak içerisinde kullanılabilecek ücretli hizmetlerde çağrı merkezi üzerinden temin edilebilir. Çağrı merkezinden alınan uçak biletinin bilgileri e-posta veya SMS yoluyla müşteriye gönderilir.